Adelantament

Les fotos del viatje

viernes, 13 de agosto de 2010

Les fotos d'ahir i alguna coseta més

Com us vàrem prometre aqui teniu les fotos de la platja de les catedrals:


Això petit que es veu és la Marta...

Des d'aquesta perspectiva es veuen els "arcs catedralicis".

 Ja que veniem del lloc més a l'oest de la península, vam decidir anar també al lloc més al nord i al final del dia vam visitar el Cabo Peñas, gràcies a la recomanació de la meva amiga Maria M.
Impressionants barrancs que et feien el culet petit si t'hi apropaves a menys de metre i mig. També van sortir unes fotos prou xules perquè el dia estava ennuvolat i el sol estava baixet.




Finalment vam sopar a una sidreria del poble on estava el càmping. I nois, Spain is different: cap dels atracons de menjar que ens hem fotut a Galicia (musclos, navalles, pop, percebes...) i ara a Asturies (chorizitos a la sidra, patates braves amb cabrales, chipirones...) ens ha costat més de 15 euros per persona. I a això suma-hi també algún esmorzar en bar tots 4 per menys de 10 euros. Us he de confessar que en aquests moments el meu amor per la nostra estimada terra catalana trontolla...

Ara anem camí de Ribadesella i rodalies on passarem la major part del dia abans de fer una altra tirada de carretera que ens aproparà una mica més a casa. Ah! Per cert famílies. La previsió d'arribada és diumenge a la tarda. Després ja veurem que passa...

Fins ara!!!

Ferran.

2 comentarios:

  1. Hola fills i amics:
    Ja veig que esteu de tornada, tingueu molt cuidado amb la carratera. Jo avui és l'últim dia de feina, a les 15,- hores me'n vaig de l'oficina fins el días 30. Aquesta tarda aniré al metge per veure si em treuen el colleret, doncs de vacances no penso posar-me'l, encara que no pugui moure el braç.
    Segurament no podré tornar-vos a escriure, ja que l'ordinador de casa ahir va dir adéu (s’ha mort) no s'encén, però estarem en contacte via telèfon mòbil.
    La primera setmana no crec que ens n'anem a cap lloc fora de Barcelona. Encara no sabem quan ens n'anirem a la Fresneda, però crec que el dissabte 21 que es quan comença la Festa Major.
    Luna, et tinc posada en el salvapantallas de l'ordinador del treball i tots els pocs companys que et veuen, (doncs el meu ordinador és sagrat) diuen que ets molt guapa i que sembles molt bona noia. I jo amb aquestes floretes fins em poso més gorda del que ja estic.
    Hi ha dies que us poso als dos (la de la motxilla) que també esteu molt bé. Tinc moltes ganes de veuraus en persona.
    Espero que l'autocaravana us funcioni fins a Barcelona i no us doni gaires problemetes, a més a més ja sabeu que us espero per dinar o sopar algun dia als quatre, abans que neixi el bebè de la Marta i en Joan. ¿es nen o nena? Ja m’ho direu.
    El temps per aquí es bastant dolent, ja se sap “Festes de Gracia” (aigua) gairebé totes les tardes hi ha tempesta, però per les fotos que aneu penjant veig que vosaltres sí que teniu millor temps pels llocs on passeu, (que no són pocs, vagi vacances ¡¡¡¡ ) però com tot en la vida, s'acaben, però no ho penseu ja vindran unes altres, l'important és poder-les fer.
    Un petonás molt fort als quatre. (Ja us aniré trucant, val?)

    No em sembla gens be que trontolli la teva terra. Visca Catalunya i els catalans ¡¡¡¡

    “La mama Serrano”

    ResponderEliminar
  2. No pots establir un amor amb la parella i tenir amants (gastronòmicament parlant!)? Cal saber reconèixer les virtuts alienes, però d'aquí a fer trontollar el sentiment patri...

    Per cert, molt impressionant la "catedral".

    ResponderEliminar